سلامي دوباره!
نوشته شده توسط : ArezoO0

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام علیکم!!!

خوفیــــــــــــــــــــن؟؟

کیفتون کوکه؟؟

من خوفم ...

خسته نباشین خسته نباشم!!!

خسته نیستم

امروز هم روز آتشینی بود...اولین روز دومین ماه دومین فصل  پانزدهمین سال زندگی اینجانب...

وااای فردا تولد داداشمه ... البته چون فردا مشهدیم (یعنی عازم میشیم به مشهد) امشب تولدشو میگیریم...

 

داداشی جوووووون از همین جا دومین روز دومین ماه دومین فصل نهمین سال زندگیت رو بهت تبریک میگم

چه قدر رسمی شد این آپ

راسی بگما منم زیاد وق ندارم باید برم ساکم رو ببندم و در پی بستن ساکم باید قید یه روز از مدرسم رو هم بزنم...

سه شنبه هم که تعطیله...!!

حالا یکشنبه هیچی دبیر عربی و به قول داداشم آقای شیمی ...

اما سه شنبه... سه شنبه هم ساعت اولش با خاله ریزه رنگارنگ در ساعت اول زیاد باحال نی...

اما ساعت دوم واقعا ساعتای ریاضی با جناب آقای خ جاتون خالیه...هرچی بگی یکی جوابتو میده...!!

خیلی باااااااااااااااااااحاااااااااااااله!!!

آهان تا حالا در مورد رشته خودم باهاتون حرفیدم ؟؟

اول قرار بود برم تجربی بعد شد ریاضی دوباره شد تجربی احتمالا همون خانوم دکتر میشم ...

مهندسی رو دوست دارم اما ظاهرا سرنوشت من خانوم مهندس شدن نی...

داستان داره اونم یه داستان جالب اما هر وق وق کردم واستون مینویسم شاید هم وقت نکنم...

البته فعلا سر کلاس ریاضی میشینم!!!

امروز در اثر برق گرفتگی ...ببخشید برق رفتگی(!!!!) و گرمای جهنمی برای اولین بار ساعت نه صبح یک روز تعطیل رو دیدم!!!!!!!!!!!!!!!!

دیگه خبری نی جز دلتنگی شما در ایام سفر...

خیلی دلم واسه همتون تنگ میشه ....

خیلـــــــــــــــــــــــــــی هااا ....خیلی ...کلمه خیلی شوخی نیستا!!

سعی میکنم از این به بعد یه سایز بزرگتر بگیرم که اینقدر زود زود تنگ نشه دلم واستون!!!!!

 

دیگه بسه سرتون داره میترکه...

باي!!

 





:: بازدید از این مطلب : 1237
|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
تاریخ انتشار : 3 / 5 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
bad boy در تاریخ : 1394/2/1/2 - - گفته است :
اسکول . پخمه حالا واق واق کن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: